1-      تاثیر گذاری چاپ کاتالوگ بر مشتریان کسب کار شما

در یک نظر سنجی که توسط شرکت Kurt Salmon که یک شرکت مشاوره مدیرت جهانی است صورت گرفت که، 86 درصد از زنان در محدوده سنی 18 تا 30 ساله می گویند که پس از دیدن کاتالوگ یک محصول ، یک مورد را خریداری کرده اند. شواهد قوی مانند این یکی از دلایلی است که خرده فروشان به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به کاتالوگهای چاپی می پردازند.

 

2-      چاپ کاتالوگ میتواند فروش اینترنتی و حضوری شما را افزایش دهد

استفاده از کاتالوگ ها در چند سال گذشته به شیوه های جدیدی تکامل یافته است. قبلا، مشتریان برای خرید به صورت حضوری یا از طریق تلفن به مراکز فروش سفارش خود را انتخاب می کنید. در حال حاضر، کاتالوگ ها به عنوان اولین گزینه برای انتخاب خرید استفاده می شوند و پس ازآن خریداران در فروشگاه آنلاین خرید می کنند. در همان تحقیق همانطور که در بالا، زنان 18 تا 30 ساله، 64 درصد کسانی که در ابتدا محصول را در یک کاتالوگ دیدند، به خرید خود در فروشگاه ادامه دادند، و 32 درصد به وب سایت خرده فروشان برای خرید آن رفتند. بنابراین، هنگامی که خرده فروشان اطلاعات خرید را به صورت کلی تجزیه و تحلیل می کنند، کاتالوگ ها باعث افزایش فروش می شوند.

 

3-      چاپ کاتالوگ به عنوان یک استراتژی متمرکز و موثر است

با دادن اطلاعات  قوی تر و دانش بیشتر به خریداران خود، خرده فروشان می توانید مشتریان بسیار قوی تری ودائمی داشته باشید. کاتالوگها به خریدارانی که قبل از خرید آنلاین یا خرید در فروشگاه خرید نموده اند ، ارسال می شوند. به عنوان مثال  JCPenney، که اخیرا اعلام کرده است که آنها یک نسخه اصلاح شده از کاتالوگ خود را برای بخش خانگی به روز رسانی میکند و به زودی مشتریانی که از گذشته از این شرکت خرید نموده اند  یکی از کاتالوگ های جدید را دریافت خواهند کرد.

کاتالوگ های ارسالی به هر فرد در لیست تصادفی، یک رویکرد هدفمند و مقرون به صرفه است که به احتمال زیاد نتایج موفقیت آمیز را نشان می دهد.

 

4-     چاپ کاتالوگ  با سایر کانال های بازاریابی خوب بازی می کند

بازاریابی چند کاناله برای موفقیت فروشنده های جزء حیاتی است و فروشگاه ها به خوبی در این عرصه نقش خود را ایفا می کنند . کمپین های ایمیل، تبلیغات آنلاین و وب سایت های جذاب همه عناصر از نام تجاری را به تجربه خرید اضافه می کنند. کاتالوگ در حال حاضر جزء دیگری است که مصرف کنندگان را به یک برن خاص هدایت می کند. نتایج اخیر از یک کمپین پستی برای فروش با نام تجاری Bonobos نشان داد که 20٪ از خریداران اولیۀ پس از دریافت کاتالوگ سفارش خود را سفارش دادند و 1.5 برابر بیشتر از خریداران اولیه که کاتالوگ دریافت نکردند.

 

5-      نسخه چاپی دارای قدرت برای کسب کار های جدید می باشد

معمولا مصرف کنندگان از یک نام تجاری خریداری می کنند و کاتالوگ را میتوان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برند سازی حساب کرد. این تخمین زده می شود که 31٪ خریداران از طریق تماشای کاتالوگ تصمیم به خرید می گیرند. حتی زمانی که آنلاین خرید خود را انجام دهند. تجربه نشان داده است که مشتریان که از طریق کاالوگ جذب میشوند دارای وافاداری بیشتر به آن برند خواهند داشت به همین دلیل است که برای حفظ یکپارچگی نام تجاریو برند سازی نان تجاری شما ضروری است.