چاپ کاتالوگ و چاپ فوری

در این وبلاگ قصد داریم به برسی انواع چاپ کاتالوگ و چاپ فوری بپردازیم و برخی از ویژگی ها آنها را به شما عزیزان بیان کنیم.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی نیز مانند تبلیغات چاپی یکی از روش های تبلیغات است که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که تبلیغات چاپی از ابزارهایی همچون چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و چاپ تراکت تشکیل شده است، تبلیغات محیطی نیز به بیلبوردها، تلویزیون های شهری و هر ابزاری که به صورت محیطی قابل اجرا می باشد گفته می شود. در واقع تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات است که در هر کسب و کاری می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با تبلیغات محیطی و مزایای آن مطالب مهمی را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ کاتالوگ

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی در سطح شهر و فضاهای بیرونی گفته می شود که در تیررس بینندگان باشد. تبلیغاتی که روی بدنه اتوبوس ها و فضای داخلی فروشگاهها و همچنین مترو می باشد نمونه ای بارز از تبلیغات محیطی است. همچنین بیلبوردهای بزرگی که در مراکز شهر وجود دارد یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی معرفی می شود. این روزها تبلیغات محیطی همانند تبلیغات چاپی مهم است و بر روی ذهن مشتری تاثیر می گذارد. از این رو یکی از شاخص ترین شیوه های تبلیغات محسوب می شود و کارفرماهای بسیاری برای تبلیغات گسترده خود از تبلیغات محیطی بهره مند می شوند و آن را راهی برای جذب مشتری می دانند. با اینحال تبلیغات محیطی نیز همانند تبلیغات چاپی بایستی با تکنیک هایی همراه باشد تا بتواند به هدف خود برسد.

مزایای تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی مزایای بی شماری دارد. شما به راحتی می توانید از طریق تبلیغات محیطی برند خود را به عموم مردم نشان دهید و به نوعی بازاریابی نمایید. تبلیغات محیطی و استفاده از بیلبوردها در سطح شهر این امکان را به شما می دهد تا کالا و محصولات خود را با بهترین طرح معرفی کنید و نتایج بسیار خوبی را دریافت نمایید. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات محیطی اینست که مردم به راحتی و در کمترین زمان از تولید محصول شما آگاه می شوند و به خوبی می توانید با استفاده از رنگ ها و طرح های خاص، مشتری را ترغیب به خرید نمایید.

ابزارهای تبلیغات محیطی

از ابزارهایی که برای تبلیغات محیطی استفاده می شود می توان به تلویزیون های شهری، بیلبوردها، استندهای نمایشگاهی، لمپوست بنر، استرابوردهای تبلیغاتی، تبلیغات بر روی پل های هوایی و عابر پیاده، دستگیره های تبلیغاتی و دیوار نویسی اشاره کرد. انتخاب هریک از ابزارهای تبلیغاتی محیطی نیز بستگی به بودجه و هدف شما از تبلیغات دارد. ممکن است در برخی از موارد با رزرو یک بیلبورد در مرکز شهر بهترین فروش را تجربه کنید و یا با تبلیغات تلویزیون های شهری بازده خوبی را دریافت نمایید. از این رو باید هوشمندانه یکی از روش های تبلیغات را انتخاب نمایید تا بتواند یک گزینه ایده آل برای شما و شرکت باشد.

در تبلیغات محیطی، خلاقیت داشته باشید!

خلاقیت در تبلیغات حرف اول را می زند. فرقی نمی کند قصد چاپ کاتالوگ را داشته باشید و یا رزرو یک بیلبورد در سطح شهر! آنچه مهم است خلاقیت شما در ایده و تبلیغات است. این روزها شاهد ورود محصولات جدید هستیم، حال آنچه می تواند محصول شما را از محصولات دیگر متمایز کند، خلاقیت و نوع تبلیغات شماست. اگر خلاقیتی در تبلیغات نباشد، خیلی زود مخاطب خود را از دست خواهید داد. بنابراین در هر یک از روش های تبلیغاتی خلاقیت به خرج دهید و بهترین طرح را انتخاب نمایید. تبلیغات اگر به گونه ای متفاوت و منحصر به فرد باشد می تواند نتایج مطلوبی را بر جای بگذارد و برای کسب و کار شما موثر واقع شود. درحالیکه اگر جدید و متمایز نباشد رفته رفته روی نظر مشتری تاثیر منفی خواهد گذاشت. از آنجایی که تبلیغات محیطی نقش مهمی در زیباسازی سطح شهر دارد بایستی طراحی خاصی را برای هریک از ابزارهای تبلیغات محیطی خلق کرد. از این رو سعی کنید از یک طراح و گرافیست حرفه ای بهره مند شوید و بهترین طرح را خلق کنید.

نتیجه گیری

تبلیغات روش های متفاوتی دارد، از تبلیغات چاپی و چاپ کارت ویزیت و چاپ کاتالوگ گرفته تا تبلیغات محیطی و استندها و بیلبوردها همگی از روش های مختلف تبلیغات محسوب می شوند که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری قابل اجرا می باشد. از این رو می توانید یک تبلیغات منحصر به فرد را تجربه کنید و به نتیجه خوبی دست یابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

عامل موثر در موفقیت یک تبلیغ چیست؟

مسلما یکی از عوامل مهم در هر تبلیغی شناخت ماهیت آن است! این روزها در همه حال نشانه هایی از تبلیغات را در دور و اطرافمان می بینیم که شاید تنها درصد اندکی از آنها تا مدتها در خاطرمان باقی بماند! خلاقیت، هوشمندی و خلق یک اثر بی همتا می تواند نشانه های یک تبلیغات موثر باشد، با اینحال باید بدانیم عنصر اصلی در تبلیغات چیست و چه عواملی در این راه مهم و ضروری هستند. تبلیغات راه و روشی خاص و منحصر به فرد است که با تکنیک های مدرن قصد تشویق و ترغیب مشتری را برای خرید محصول دارد. به همین دلیل اگر شیوه تبلیغات به درستی انتخاب شود می توانیم به راحتی در کسب و کار خودمان موفق شویم. برای اینکه بدانید چه عواملی در تبلیغات موثر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چاپ فوری

هدف از تبلیغات چیست؟

تبلیغات می تواند استراتژی های مختلفی برای خود داشته باشد، به همانگونه که شیوه های مختلف تبلیغاتی وجود دارد و هر فردی می تواند از هرکدام به سلیقه و کاربردی که دارد بهره مند شود، منتها هدف کل این استراتژی، جلب توجه است! تبلیغات به معنای جلب توجه کردن است و می خواهد به هر طریقی نظر مشتری را به خود جلب کند. با توجه به تبلیغات فراوانی که در پیرامون ما وجود دارد، شاید گاهی آنچنان هم به آن توجه نکنیم. از این رو تبلیغی موفق می شود که بتواند نظر هر یک از ما آدم ها را به خود جلب کند. افرادی که به طراحی و نوشتن تبلیغات می‌پردازند به خوبی درباره‌ی فرایند نمایش تبلیغات آگاهی دارند. آنها خیلی خوب می‌دانند که مصرف‌کنندگان تلویزیون تماشا نمی‌کنند یا مجله نمی‌خوانند که تبلیغات را ببینند. آنها می‌دانند که تبلیغات باید حق خود را از دیدنی‌ها، شنیدنی‌ها و خواندنی‌های مصرف‌کننده بگیرد. از این رو آنها انرژی و وقت زیادی را صرف تضمین این می‌کنند که تبلیغاتشان از سد حواس‌پرت‌کن‌های اطراف ما بگذرد و در نهایت چیزی باشد که ما به دنبال آن هستیم.

روش های تبلیغات

تبلیغات روش های مختلفی دارد. تبلیغات رسانه ای، تبلیغات تلویزیون های شهری، تبلیغات محیطی و تبلیغات چاپی! هریک از این روش ها به نحوی کاربرد داشته و می توانند با توجه به جایی که استفاده می شوند مثمر ثمر باشند. از این رو تبلیغات می تواند توسط خود افراد انتخاب شود. به عنوان مثال شما می توانید چاپ کاتالوگ را به عنوان اولین کار تبلیغاتی خود انتخاب نمایید و با آن به بازاریابی و تبلیغات بپردازید و یا با استفاده از چاپ کارت ویزیت کسب و کارتان را به مشتریان خود معرفی نمایید.

موفقیت در تبلیغات

موفقیت در تبلیغات مستلزم آن است که شما بتوانید در میان تبلیغات متنوعی که وجود دارد آنقدر خاص و متفاوت عمل کنید که مشتریان ناخودآگاه به طرف محصول شما بیایند و آن را خریداری نمایند. موفقیت در تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد. طرح شما و کیفیت چاپ کارتان نقش مهمی در جذب مشتری و بالا رفتن نمودار فروشتان دارد. اولین عنصر در تبلیغات موفق انتخاب یک شیوه درست است. از میان تبلیغاتی که وجود دارد تبلیغات چاپی بسیار موثر است و می تواند گزینه قابل توجهی برای شما باشد. شما می توانید با چاپ بروشور و چاپ کاتالوگ یک تبلیغات موثری را انجام دهید. می توانید به راحتی به جذب مشتری بپردازید و طیف وسیعی از مشتریان را پوشش دهید. تبلیغات می تواند دنیای جدید تجاری را برای شما بسازد که فوق العاده برایتان مثمر ثمر باشد و فروش خوبی داشته باشید.

کیفیت چاپ در تبلیغات

همانطور که گفته شد تبلیغات به کیفیت چاپ هم بستگی دارد و جنس کاغذی که برای چاپ استفاده می شود بسیار مهم است. اگر بتوانید چاپخانه معتبری را برای کارهای خود انتخاب نمایید می توانید بهترین تبلیغات چاپی را ارائه دهید. البته اگر شیوه تبلیغاتی شما تبلیغات چاپی باشد، در غیر اینصورت سبک کاری شما فرق خواهد داشت. چاپخانه نقش هنر در تهران یکی از مراکز ممتاز در چاپ است. چاپ کارت ویزیت، چاپ فوری کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ پوستر، چاپ تراکت تبلیغاتی و چاپ انواع سازه های نمایشگاهی در کنار چاپ ست اداری و چاپ پاکت نامه از جمله کارهایی است که این چاپخانه به آنها می پردازد. همچنین یکی از ویژگی های بارز این مرکز ارائه خدمات و چاپ فوری می باشد که تاکنون مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

چاپ افست

همانطور که می دانید امروزه روش های مختلف چاپ وجود دارد که در کنار چاپ دیجیتال و چاپ های دیگر، چاپ افست نیز از استقبال بی نظیری روبرو شده است! از این رو می توان گفت: چاپ افست به نوعی از چاپ گفته می شود که دو ویژگی اساسی با چاپ دیجیتال دارد، اول اینکه این چاپ، در تیتراژهای بالا انجام می شود و چاپ بر روی کاغذ نامیده می شود و ثانیا در چاپ افست رنگ ها بسیار زنده و واقعی هستند، چرا که چاپ افست بر مبنای رنگ های CMYK رنگ ها را انتخاب کرده و هر رنگ را به طور جداگانه چاپ کرده و در نهایت ترکیب رنگ اتفاق می افتد. این نوع چاپ به دلیل هزینه ای پایین تر از چاپ دیجیتال، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته و امروزه در اکثر چاپخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید بیشتر با چاپ افست و مزایای این چاپ و همچنین کاربرد آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

چاپخانه

چاپ افست و انواع دستگاه چاپ افست!

چاپ افست یکی از انواع چاپ است که در تیتراژهای بالا، چیزی در حدود 10 درصد قیمت چاپ را کاهش می دهد و بسیار مقرون به صرفه تر از تیتراژهای پایین است، به همین دلیل از چاپ دیجیتال برای چاپ های با تیتراژهای پایین استفاده می شود. دستگاههای چاپ افست نیز در انواع مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، تعدادی از دستگاه های چاپ وجود دارند که صرفا یک ستون رنگ داشته و در هر بار چاپ توانایی چاپ یک رنگ را دارند. در مقابل دستگاههایی هم وجود دارد که دو رنگ و چهار رنگ و همچنین رنگ های ساختگی را هم انجام می دهند.

مزایای استفاده از چاپ افست؟

چاپ افست یکی از بهترین روش های چاپی است که اگر در تیتراژهای بالا صورت گیرد بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه می باشد. رنگ ها شفاف و زنده هستند و پس از چاپ با دست کشیدن روی سطح کار، رنگ ها پاک نمی شود. همچنین این نوع چاپ، از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار است که از سه استوانه برای چاپ هر رنگ استفاده می شود و بلعکس چاپ دیجیتال، مراحل قبل از چاپ همانند لیتوگرافی و مابقی مراحل آماده شدن برای چاپ را دارد، بنابراین زمان طولانی تری را برای چاپ طی خواهد کرد و این یکی از تفاوت های اصلی چاپ افست با چاپ دیجیتال است که مراحل چاپ ان طولانی تر خواهد بود.

کاربرد چاپ افست

مسلما شما هم کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی را دیده اید که امروزه در هر جایی دیده می شوند، این ابزارهای تبلیغاتی نمونه ای از چاپ افست می باشند که این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. چاپ افست به نوعی از سیستم چاپ گفته می شود که برای چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ کارت ویزیت و چاپ پوستر مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد ماشین های چاپ افست

ماشین های چاپ افست در ابعاد مختلفی وجود دارد، منتها از آنجایی که چاپ افست در تیتراژهای بالایی انجام می شود باید ارزیابی کرد که کدامیک از آنها برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود. به عنوان مثال برای چاپ تراکت و سربرگ دستگاه چاپ افست با ابعاد کوچک نیز مناسب است و برای کارهای بزرگتر می توانید از ابعاد دیگری استفاده کنید.

چاپخانه نقش هنر

قطعا برای انجام کارهای چاپی بایستی یک چاپخانه خوب و مناسبی را پیدا کرد. چاپخانه نقش هنر با برخورداری از دستگاههای چاپ قدرتمند و چاپ انواع کارهای تبلیغاتی توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. اگر می خواهید کاتالوگ، بروشور، پوستر، کارت ویزیت و دیگر ابزارهای تبلیغاتی خود را با بالاترین کیفیت چاپ کنید، پیشنهاد می کنیم از چاپخانه هنر بهره مند شوید و کارهایتان را به آنها بسپارید.

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال و چاپ افست هر دو از روش های پرمخاطب در صنعت چاپ به شمار می آیند که چاپ دیجیتال امکان چاپ در تیتراژ پایین را هم به مشتری می دهد، درحالیکه چاپ افست صرفا در تیتراژهای بالا کم هزینه و مقرون به صرفه است. سرعت و کیفیت چاپ افست بالاست و رنگ ها را زنده تر نشان می دهد. همچنین در این روش علاوه بر 4 رنگ، می توانید از رنگ های اضافه هم استفاده نمایید. منتها چاپ دیجیتال در مصرف کاغذ و در نتیجه در آلودگی محیط زیست نقش مهمی را ایفا می کند که می توان گفت از این جهت اهمیت بالایی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

دانستنی ها و استانداردهایی در مورد کاتالوگ

کاتالوگ این روزها در تمام فروشگاههای لوازم خانگی و شرکت های مهندسی و هوشمند سازی به وضوح دیده می شود، ابزاری که در معرفی محصولات بهترین نقش را دارد و صاحبان کسب و کارهای گوناگون با استفاده از چاپ کاتالوگ، به بازاریابی و تبلیغ بهینه می پردازند. در واقع کاتالوگ نماینده شرکت شماست که به معرفی مشخصات و ویژگی های محصولات شما به شکلی کلی و جامع می پردازد.

چاپ کاتالوگ
 

کاتالوگ ها ابزارهای تبلیغاتی مناسبی به حساب می آیند و تقریبا همه با آنها آشنایی دارند. با اینحال چطور طراحی کردن کاتالوگ و چاپ کاتالوگ در یک چاپخانه معتبر، نکته ای است که برای افرادی که قصد دارند از این ابزار تبلیغاتی استفاده کنند، باید مورد توجه قرار گیرد. در واقع بیشتر افراد بدون هیچ حرفه و تخصصی به طراحی و چاپ کاتالوگ در ابعاد و کاغذهای نامناسب می پردازند که این امر تنها به خودشان ضرر می رساند و مانعی برای تبلیغات مثمر ثمر آنها می شود. در حالیکه فقط کافیست یک طرح ایده آل برای کاتالوگ درنظر بگیرید و به چاپ آن بپردازید، در آن زمان بازخورد خوبی خواهید داشت. ما در این مطلب می خواهیم آن دسته از نکاتی که جزء دانستنی ها و استانداردهای چاپ کاتالوگ است را برایتان به صورت مفید و مختصر ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چه نکاتی را در طراحی کاتالوگ رعایت کنیم؟

جالب است بدانید: یک طرح خوب می تواند چنان تاثیر گذار باشد و جلوه بصری خاصی را ایجاد کند که مخاطبان در همان نگاه اول مجذوب آن شوند. کاتالوگ در جنس های مختلفی چاپ می شوند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و همیشه در دسترس قرار می گیرند، به همین دلیل بایستی مدرن و جذاب باشد و به مخاطب کمک کند تا با استفاده از اطلاعاتی که درون کاتالوگ درج شده است، بتواند در انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود بهترین تصمیم گیری را داشته باشند. کاتالوگ های جذاب، براق و رنگی خواه ناخواه تاثیر تبلیغات را بیشتر می کند و می تواند به سرعت نتیجه دلخواه را برایتان به ارمغان بیاورد. همچنین محصولات خود را از هر لحاظ ارزیابی کنید و بهترین تصاویر از محصولات خود را در کاتالوگ درج کنید. هرقدر تصاویر با کیفیت باشد، می تواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب بگذارد و به او در تصمیم گیری کمک کند. همچنین در رابطه با اطلاعاتی که می خواهید در مورد محصولات خود در کاتالوگ درج کنید، نهایت دقت را داشته باشید، چرا که این اطلاعات برای مصرف کننده بسیار مهم است و او با توجه به این اطلاعات می تواند قدرت انتخاب داشته باشد. حتما ویژگی ها و مشخصاتی که منحصر به فرد هستند و باعث تمایز بین محصول شما با دیگر محصولات رقبای شما می شود را در کاتالوگ درج کنید.

انتخاب کاغذ برای چاپ کاتالوگ

انتخاب کاغذ نقش مهمی در چاپ کاتالوگ دارد. در واقع یکی از مهمترین مولفه های مهم در زمینه انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ کاتالوگ، وزن کاغذ است که باید مناسب باشد. این مقدار در حقیقت وزنی است که هر متر مربع از کاغذ دارد. از این رو کاغذ با ضخامتی انتخاب کنید که بتواند در نمای اول روی مخاطب و مشتری شما اثر خوبی بگذارد و شما را به هدفتان برساند. همچنین بهتر است چاپ کاتالوگ را به چاپخانه نقش هنر بسپارید تا بهترین کیفیت را تجربه کنید. چاپخانه نقش هنر با در نظر گرفتن بهترین کاغذ چاپ و سرعت در عمل، می تواند در کوتاهترین زمان ممکن، کاتالوگ را به شما تحویل دهد. از این رو بهتر است در انتخاب چاپخانه نیز دقت به خرج دهید و کارهایتان را به هر مرکز چاپی نسپارید.

مزایای استفاده از کاتالوگ تبلیغاتی

جالب است بدانید: برای اینکه تبلیغات موثری داشته باشید، بایستی تکنیک تبلیغات را بیاموزید! این روزها چاپ و کارهای چاپی به صورت گسترده ای در صنعت چاپ و اقتصاد کشور تاثیر داشته است و روز به روز نیز در حال افزایش است! چاپ کاتالوگ در واقع یکی از همین روش های تبلیغاتی محسوب می شود که برای شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. نکات مهمی بر اساس یک استانداردسازی برای طراحی و چاپ کاتالوگ وجود دارد که برای اینکه یک کار تبلیغاتی منحصر به فردی شکل گیرد، بایستی آنها را رعایت کنید. همچنین کاتالوگ در دسترس همه قرار می گیرد و به دلیل ماندگاری و کاربردی بودن، می تواند در کسب و کارتان موثر واقع شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر