چاپ کاتالوگ و چاپ فوری

در این وبلاگ قصد داریم به برسی انواع چاپ کاتالوگ و چاپ فوری بپردازیم و برخی از ویژگی ها آنها را به شما عزیزان بیان کنیم.

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

کارت ویزیت و نکات مهم در طراحی آن

شاید برایتان سوال باشد که کاربرد کارت ویزیت چیست و چه اهدافی از چاپ کارت ویزیت توسط کارفرماها مطرح می باشد که به محض راه اندازی یک شرکت و یا هر نوع کسب و کاری، ابتدا برای چاپ کارت ویزیت پیشقدم می شوند. به صراحت می توان گفت: کارت ویزیت یک نوع ابزار برای اطلاع رسانی است! غالبا به آن روش تبلیغاتی هم گفته می شود ولی صرفا به منظور اطلاع رسانی است. وظیفه کارت ویزیت اینست که نام تجاری شما را به مخاطبان اعلام کند و راههای دسترسی شما را در اختیار آنان قرار دهد. در واقع اصلی ترین مشخصه کارت ویزیت هم همین است که مشتریان بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. از این رو نکات مهمی در طراحی کارت ویزیت وجود دارد که بایستی از آن اطلاع داشته باشید. ما هم قصد داریم در این مقاله تمام نکاتی که در غالب کارت ویزیت، طراحی و همچنین چاپ کارت ویزیت می باشد را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ فوری

کارت ویزیت چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی است که در عین حال که اطلاعات تماس شما را به مشتریان اطلاع می دهد، بهترین، موثرترین و کاربردی ترین ابزار برای تبلیغات شما نیز می باشد. این کارت مدرن، می تواند به شکلی جالب و رسمی راه تعامل شما با مشتریان را فراهم سازد. یادتان باشد اولین و اصلی ترین معیار موفقیت در بازاریابی و برندسازی، برقراری ارتباط با مشتری می باشد که در این زمان کارت ویزیت می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. لازم است بدانید: کارت ویزیت اولین راه تعامل شما با مشتری می باشد، از این رو باید مدرن و شیک طراحی شود و در عین حال بتواند اطلاعات دقیق آدرس شما را هم در اختیار مخاطب قرار دهد.

مزایای استفاده از کارت ویزیت!

کارت ویزیت در ابعاد کوچک طراحی و چاپ می شود و قابل حمل است، از این رو به راحتی می توانید درون کیف خود تعدادی از آنها را نگه دارید تا در تمام مکان ها، میهمانی ها و جلسات به دوستان، آشنایان و مخاطبان مورد نظر خود بدهید تا آنها کم کم با برند تجاری و نوع کسب و کارتان آشنا شوند.

طراحی کارت ویزیت را جدی بگیرید!

کارت ویزیت نشان دهنده هویت شرکت و سازمان شماست و به نوعی سبک کار شما را به مخاطب نشان می دهد، از این رو بایستی با دقت و ظرافت طراحی شود. همچنین بهتر است برای طراحی کارت ویزیت شخصا اقدام نکنید و حتما از یک طراح حرفه ای و گرافیست کمک بگیرید.

چاپ فوری کارت ویزیت در چاپخانه نقش هنر

مسلما شما هم در سطح شهر با تعداد زیادی از چاپخانه ها برخورد کرده اید که هریک از آنها با یک روش منحصر به فردی در حال فعالیت هستند. منتها روش کار چاپخانه بسیار مهم است و بایستی قدمت و تجربه چاپخانه را مدنظر قرار داد. بنابراین شما می توانید چاپ کارت ویزیت خود را به چاپخانه نقش هنر بسپارید. چیزی که این روزها کمتر دیده می شود، چاپ کارت ویزیت فوری می باشد که در این چاپخانه می توانید آن را تجربه کنید. این چاپخانه زمان و کیفیت را در اولویت کار خودش قرار داده است و چاپ فوری از آن دسته کارهایی است که در راس کار این چاپخانه قرار دارد و شما می توانید هر نوع چاپ فوری را به این مرکز حرفه ای بسپارید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت بایستی در ابعاد استانداردی طراحی و چاپ شود تا بتواند اصولی دیده شود. همچنین لازم است بدانید: در طراحی کارت ویزیت از یک رنگ مناسب استفاده نمایید و برای متن ها از فونتی استفاده کنید که خوانا و روان باشد. نوع فونت و سایز آن بسیار مهم است و باعث می شود بیننده وقت بیشتری را صرف دیدن کارت ویزیت شما نماید. یادتان باشد کارت ویزیت هویت شرکت شما را نشان می دهد و بایستی آرم یا لوگوی شرکت خود را در یک فضای درست از کارت درج کنید. آدرس دقیق خود را کامل در کارت درج کنید و اطلاعات تماس را در آن بیاورید، همچنین اگر ایمیل خود را روزانه چک می کنید بهتر است آدرس ایمیل هم در کارت درج نمایید تا مشتری راههای دسترسی به شما را داشته باشد و در آخر از آوردن متن های غیرضروری در طراحی کارت ویزیت خودداری کنید تا بهترین و منحصر به فردترین کارت ویزیت را داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

روش های تبلیغات موثر

با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی تبلیغات و برندسازی بخش مهمی از دنیای کسب و کار کشور را به خود اختصاص داده است. یکی از موارد مهمی که باید بدانید اینست که اگر محصول و خدمات کارآمدی را برای مشتریان خود فراهم کرده اید، به چه صورت می توانید آن محصول را به فروش برسانید. به همین دلیل داشتن تبلیغات موثر راهی برای رسیدن به مشتریان بیشتر و فروش بالاتر است. در واقع تبلیغات به ابزاری مهم و اصلی برای برقراری ارتباط با مشتری تبدیل شده است و با وجود روش های مختلفی که در این حوزه وجود دارد دست افراد حسابی باز است و می توانند با ایده های خلاقانه به هدف خود برسند و تبلیغات منحصر به فردی را ارائه دهند. روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که ما در این مطلب می خواهیم موثرترین روش های تبلیغات را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ کاتالوگ

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات رسانه ای یکی از جدیدترین روش های تبلیغات است که امروزه همگانی شده است و بازار آن داغ است. این روش تبلیغات توانسته نظر افراد زیادی را به خود جذب کند و از همه مهمتر تاثیرگذاری خوبی هم دارد. به عنوان مثال تلویزیون یکی از این رسانه هاست که روز به روز بر مخاطبان آن افزوده می شود. این ابزار دسترسی مناسبی به سایر کسب و کارها دارد. با توجه به گستردگی برنامه های تلویزیون و مضافا توجه بر این نکته که بینندگان تلویزیون به برنامه ها وفادارند و نه به خود تلویزیون، باید بر زمان پخش آگهی توجه ویژه ای کرد، با اینحال یکی از رسانه های پرمخاطب می باشد که می توان از آن استفاده کرد. منتها هزینه هنگفتی هم باید بپردازید.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی همانند تبلیغات رسانه ای جایگاه ویژه ای دارد و امروزه به صورت وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. هنوز هم تابلوهای سنتی شهری جزء اصلی و لاینفک این صنعت محسوب می‌شوند. اما علاوه بر آنها تابلوهای دیگر در قالب ها و اشکال دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیلبوردها، تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها و تلویزیون های شهری نمونه ای بارز از تبلیغات محیطی محسوب می شوند که در جذب مشتری فوق العاده هستند.

تبلیغات چاپی مانند چاپ کاتالوگ

کاتالوگ و بروشور و حتی کارت ویزیتی که این روزها میبینید، نمونه هایی از تبلیغات چاپی هستند که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده اند. تبلیغات چاپی نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی ارزان قیمت و مناسب هستند و افراد می توانند در تمام شرایط از آنها استفاده کنند. چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ استند تبلیغاتی، چاپ رول آپ، چاپ فلکسی، چاپ پوستر و چاپ تراکت نمونه هایی از تبلیغات چاپی محسوب می شوند که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید برای تخفیفات ویژه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته اید از چاپ تراکت استفاده کنید و آن را در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد پخش نمایید. چاپ پوستر هم می تواند یک گزینه ایده آل برای تبلیغات باشد. پوسترها در انواع مختلفی طراحی و چاپ می شوند که شما می توانید از پوسترهای تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین جالب است بدانید: پوسترها در تیراژ بالا چاپ می شوند و قیمت مناسبی دارند که برای کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه می باشند. در واقع تبلیغات چاپی یکی از با اهمیت ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود که با استقبال بی نظیر کارفرماها روبرو شده است و نتیجه خوبی هم دارد. ماندگاری ابزارهای تبلیغاتی یکی از خصوصیات بارز این روش تبلیغات است که در کنار قیمت مناسب و بازخورد خوب توانسته نظر کارفرماها را به خودش جلب کند.

تبلیغات موبایلی

همانطور که می دانید این روزها گوشی هوشمند یک ابزار رایج در دست افراد است که با نصب شبکه های مجازی و اپلیکیشن های کاربردی از تمام اوضاع جامعه باخبر می شوند و تبلیغات موبایلی توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا باز کند و بازخورد فوق العاده ای هم داشته است.

نتیجه گیری

روش های زیادی برای جذب مشتری وجود دارد که بایستی با توجه به استراتژی کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب کنید. تبلیغات و شیوه های مختلف تبلیغاتی نیز به عنوان یکی از راههای برندسازی می تواند به شما کمک شایانی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

طریقه چاپ سابلیمیشن در چاپخانه و کاربردهای آن

مسلما شما هم با تی شرت هایی روبرو شده اید که تصویر خود فرد بر روی آن چاپ شده است! چاپ روی تی شرت، لیوان، سنگ، کاشی، چوب و پارچه از دسته اشیاهایی هستند که چاپ روی آنها بایستی از طریق چاپ سابلیمیشن انجام شود. در واقع چاپ سابلیمیشن نوعی از چاپ حرارتی می باشد که برای چاپ بر روی لیوان کافیست طرحی که آماده کرده اید را پرینت بگیرید و بر روی محصول موردنظرتان با حرارت بچسبانید. حال ما در این مقاله می خواهیم کلیدی ترین نکات را در قالب تعریف چاپ سابلیمیشن، کاربرد آن و تمامی آنچه باید بدانید را برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپخانه

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن یک چاپ حرارتی می باشد که به دلایلی همچون: مقرون به صرفه بودن، راحتی و دسترسی آسان، بسیار مورد توجه قرار گرفته و مشتریان خاص خودش را دارد. در این چاپ، روش اجرا بسیار راحت است و برای چاپ هر نوع تصویر و متنی، کافیست طرح موردنظر را پرینت گرفته و بر روی محصول چاپ کنید. از این رو اگر می خواهید طرح خاصی را بر روی محصولاتی همچون: تی شرت، سنگ، کاشی، پارچه و لیوان چاپ کنید، بایستی از چاپ سابلیمیشن استفاده کنید.

ویژگی های چاپ سابلیمیشن در چاپخانه:

امروزه این چاپ، یکی از پرمخاطب ترین چاپ ها محسوب میشود و یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های چاپ سابلیمیشن، ارزان بودن آن است و مشتری می تواند در هر تیراژی از این نوع چاپ استفاده نماید. کیفیت بالای چاپ بر روی محصولات، از دیگر مزایای استفاده از چاپ سابلیمیشن می باشد که می تواند در کنار هزینه پایین، دو فاکتور مهم و ضروری به شمار آید، بدین منظور مشتری این امکان را دارد که کارهایش را در تیراژ پایین حتی یک عدد هم سفارش دهد. چاپ سابلیمیشن قابل شستشو می باشد و به همین دلیل هم محصولاتی مانند تی شرت و یا لیوان مورد استقبال قرار می گیرد. همچنین پاک نشدن چاپ بعد از چاپ هم از دیگر مزایای این روش چاپی است.

چاپ سابلیمیشن چگونه در چاپخانه انجام می شود؟

این روش چاپ بسیار راحت و کاربردی است و فقط کافیست شما طرح موردنظرتان را آماده کرده باشید. بعد از طراحی بایستی طرحتان را روی کاغذهایی که مخصوص سابلیمیشن می باشد با پرینترهای جوهر افشان پرینت بگیرید. همچنین یادتان باشد، برای استفاده از این روش چاپ، حتما بایستی طرحتان برگردانده شود و یا به صورت mirror چاپ شود، تا بعد از چاپ، شما را متعجب نکند. از این رو حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید، بعد از پرینت، نوبت به چسباندن کاغذ پرینت شده بر روی محصول موردنظر (لیوان یا خودکار) می باشد، که توسط چسب نسوز به راحتی قابل انجام شدن است و اما چاپ سابلیمیشن چگونه انجام می شود؟ در واقع در چاپ سابلیمیشن، عملیات چاپ به اینصورت است که با حرارت مستقیم و یکنواخت جوهر به جسم موردنظر منتقل شده و عملیات چاپ به پایان می رسد!

نکته ای که باید در رابطه با چاپ سابلیمیشن بدانید!

کیفیت در چاپ سابلیمیشن بسیار مهم و ضروری است و بایستی طرحتان با کیفیت باشد. از این رو قبل از چاپ، حتی الامکان از طرح خود بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن پرینت بگیرید تا کیفیت را در آنجا تست نمایید، اگر از چاپ رضایت نداشتید، بهتر است هد را پاک کرده و مجددا اینکار را انجام دهید. همچنین یادتان باشد از مواد اولیه و با کیفیت در این روش چاپی استفاده نمایید تا کیفیت کارتان افزایش یابد. لازم است بدانید: نگهداری درست از کاغذ سابلیمیشن بسیار مهم است، چرا که اگر در آفتاب نگهداری شود خیلی زود کیفیت خودش را از دست داده و خراب خواهد شد، از این رو اگر برای مدتی قصد استفاده از این کاغذها را ندارید، بهتر است آنها را در کاور تیره قرار دهید.

نتیجه گیری

چاپ سابلیمیشن یکی از روش های چاپ است که در چاپخانه مورد استفاده قرار می گیرد و برای چاپ بر روی تی شرت، کلاه، سنگ، خودکار، لیوان و دیگر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت در این چاپ بسیار بالاست و هزینه پایینی دارد و مشتری می تواند هر تعداد سفارش را برای چاپ به چاپخانه بدهد. از جمله ویژگی های بارز این چاپ، دسترسی راحت، مراحل کار ساده و 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

چند روش چاپی برای جلب مشتری

این روزها چیزی که ما را با خودش درگیر کرده است، تبلیغات عمومی و خصوصی است که در زمانی که پای خود را به بیرون از منزل می گذاریم با انواع و اقسام تبلیغات مواجه می شویم! ممکن است در مسیر خود چند کارت ویزیت دریافت کنید و یا تراکت تبلیغاتی! اگر هم به قصد خرید یک محصول به یک فروشگاه بروید، قطعا کاتالوگ و بروشور را هم خواهید دید! حال فرقی نمی کند کدام تبلیغات را دریافت کرده اید، منتها بایستی بدانید کدامیک از آنها توانسته نظر شما را به خودش جلب کند! در حقیقت امروزه روش های متنوع و زیادی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است که می خواهیم در این مطلب به صورت کامل به آن بپردازیم و چند روش چاپی که می تواند بهترین تاثیر را برای شما داشته باشد برایتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپ فوری

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت اولین کاری است که با راه اندازی کسب و کارتان بایستی به آن بپردازید! در واقع اولین تبلیغات بهینه و کاربردی است که یکی از ضروری ترین آیتم های بازاریابی محسوب می شود و باید آن را در نظر بگیرید. کارت ویزیت ارتباط شما با مشتری را به روشی درست و رسمی برقرار کرده و اگر از یک طرح خوب و خاصی برخوردار باشد می تواند جلوه ی بصری فوق العاده ای برای مشتری ایجاد کند. از این رو طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی پرکاربرد شناخته شده است. همچنین لازم است بدانید: کارت ویزیت بسیار مقرون به صرفه است و برای تمامی افراد قابل اجرا می باشد. بنابراین می توانید بهترین کارت ویزیت را برای شرکت خودتان طراحی و چاپ کنید.

چاپ کاتالوگ

اگر صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی هستید و می خواهید محصولات داخل فروشگاه را از لحاظ جنس، ویژگی ها و مشخصات فیزیکی و همچنین آیتم هایی که به عنوان امتیاز محصولاتتان در نظر گرفته شده است را به مشتریانتان منتقل کنید و نمی دانید چه روشی برای چنین تبلیغی موثر است، می توانیم شما را با چاپ کاتالوگ آشنا کنیم. کاتالوگ بهترین روش برای معرفی کامل و دقیق محصولات است. می توانید تصاویر با کیفیت از کالاها و همچنین اطلاعات دقیق از آنها را درون کاتالوگ درج کنید و بهترین نتیجه را داشته باشید. جالب است بدانید: چاپ کاتالوگ فوری هم در چاپخانه نقش هنر انجام می شود که می توانید از این مزایا هم استفاده کرده و در زمانی بسیار کوتاه کاتالوگ خود را دریافت نمایید. از مزایای چاپ کاتالوگ اینست که ماندگاری بالایی دارد و در دسترس همه قرار گرفته و بهترین منبع برای کمک به مشتری در هنگام خرید محصولات است. اینگونه می توانید هم محصولات خود را بفروشید و هم تبلیغات موثری انجام دهید.

چاپ بروشور

این روش هم این روزها به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بروشور برای تمام کسب و کارهایی که در زمینه تولید محصولات فعالیت دارند، مناسب است. به عنوان مثال ممکن است تولید کننده محصولات آرایش و بهداشتی باشید و بخواهید محصول جدید خود را به مشتریانتان معرفی کنید، قطعا بروشور برای اینگونه معرفی‌ها یک گزینه ایده آل و مناسب است. چاپ بروشور بسیار کم هزینه و پرکاربرد می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. همچنین باید بدانید چاپ بروشور را بایستی در تیتراژهای بالا انجام دهید، چرا که با هزینه مناسبی که دارد برایتان گران تمام نشده و می تواند تعداد کثیری از مشتریان را پوشش دهید.

چاپ تراکت

تراکت هم می تواند به عنوان یک گزینه مناسب باشد. تراکت یکی از تبلیغات چاپی مدرن و پرکاربرد است که امروزه به صورت وسیعی توسط کارفرما مورد استفاده قرار می گیرد. غالبا سایز استانداردی برای طراحی و چاپ تراکت درنظر نمی‌گیرند، منتها اصولا تراکت ها را در سایزهای A4و A5 چاپ می کنند و فرم معمول آنها در نظر گرفته می شود که می توانید شما هم سایز دلخواه خود را به چاپخانه اعلام کنید.

کارهای چاپی خود را توسط کدام چاپخانه انجام دهیم؟

چاپخانه نقش مهمی در نوع کارهای چاپی دارد. برای اینکه بتوانید بهترین کارهای چاپی را برای مشتریان خودتان آماده کنید، باید چاپخانه مناسب و کاردانی را انتخاب نمایید. چاپخانه نقش هنر با سالها تجربه، توانسته رتبه خوبی را در میان دیگر رقبا به خودش اختصاص دهد. از این رو می توانید تمامی تبلیغات چاپ و چاپ فوری خود را به این چاپخانه بسپارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

چاپ فلایر

امروزه تبلیغات و شیوه هایی که بتواند موثرترین تبلیغات را اجرا کند، حرف اول را در موفقیت یک سازمان و یا شرکت می زند. امروزه روش های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید بهترین راه را برای یک خبر رسانی و انتقال پیام انتخاب کنید. در واقع هر یک از این روش ها به نوعی یک کاربرد ویژه دارند، به عنوان مثال، شما با چاپ کارت ویزیت می توانید اولین راه تعامل با مشتریان خودتان را فراهم کنید و به نوعی اولین قدم بازاریابی را بردارید! یا اگر صاحب یک شرکت بزرگ در زمینه خدمات و فروش محصولات لوازم خانگی باشید، می توانید با چاپ کاتالوگ، تمامی محصولات خود را با ذکر مشخصات و ویژگی های مهم و ممتاز آنها در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا آنها راحتتر بتوانند تصمیم گیری کنند. اما فلایر چیست و چه کاربردی دارد؟ چاپ فلایر را در کدام چاپخانه انجام دهید و چه مزایای برای شرکت شما خواهد داشت!؟ برای اینکه با این موارد بیشتر آشنا شوید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چاپخانه

فلایر چیست؟

فلایر یکی از ابزارهای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد است که می تواند پیام تبلیغاتی شما به ساده ترین روش به مخاطبان شما انتقال دهد. موثر و پرکاربرد است و بهترین ابزار در اطلاع رسانی شناخته شده است و می تواند خبر و موضوع مهمی را منتقل کند. در واقع فلایر همانند تراکت تبلیغاتی عمل کرده، منتها جنس کاغذ آن متفاوت بوده و جلوه ی بی نظیری دارد. فلایر نیز مانند تراکت در محیط های شلوغ و پرتردد، دست به دست به مخاطبان پخش می شود و می تواند بهترین و موثرترین روش برای اطلاع رسانی باشد. جالب است بدانید: از ویژگی های بارز فلایر، مقرون به صرفه بودن آن است و امروزه به صورت گسترده ای در تبلیغات کسب و کار از آن استفاده می شود.

کاربرد فلایر در تبلیغات و کسب و کار چیست؟

کاربردهای متنوع فلایر باعث شده است تا در تمامی کسب و کارها بتواند مفید واقع شود. در واقع وظیفه فلایر، انتقال پیام شرکت شما در کوتاهترین زمان است، همچنین می توانید بازخورد سریع و نتیجه مثبتی را ببینید. از کاربردهای فلایر می توان به خبر رسانی کنسرت، همایش های علمی و فرهنگی و هر نوع اطلاع رسانی دیگری اشاره کرد. فلایر اصولا بر روی برگه های A4 طراحی و چاپ می شوند و به صورت تک رو هم انجام می شود. امروزه از فلایر برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود که کمپین سیاسی و انتخابات نامزدهای انتخاباتی و هر نوع انتقال پیام، در قالب طراحی و چاپ فلایر امکانپذیر می شود.

چاپ فلایر و مزایای آن:

فلایر تبلیغاتی همانند تراکت از مزایای بیشماری برخوردار است و می تواند برای هر شرکت و سازمانی مفید واقع شود. مقرون به صرفه بودن و پخش آن در محیط های پرتردد یکی از ویژگی های اصلی چاپ فلایر است که برای چاپ آن هم می توانید از چاپخانه نقش هنر استفاده کنید. ممکن است بخواهید فلایرها را به صورت دو رو هم چاپ کنید، در این زمینه هم مشکلی نخواهید داشت و می توانید با کیفیت بالایی اینکار را در چاپخانه انجام دهید. جالب است بدانید: در طراحی فلایر بایستی نهایت دقت را انجام دهید تا تمامی موارد به خوبی رعایت شود. یکی از این موارد اینست که بایستی نهایت سادگی را در طراحی فلایرها به کار ببندید تا ساده و شیک باشد و صرفا پیام شما را به درستی منتقل کند. می توانید از یک طراح حرفه ای و گرافیست تمام عیار بهره مند شوید و یک فلایر خاص و منحصر به فرد برای شرکت خود طراحی کنید و یا اگر خودتان در این زمینه تجربه دارید با در نظر گرفتن استاندارد طراحی، اقدام نمایید. مسلما اولین چیزی که باید بدانید علم رنگ شناسی است! رنگ ها یکی از شاخص های اصلی در طراحی فلایر محسوب می شود که باید آنها را بشناسید و به درستی آنها را انتخاب کنید. دومین آیتم استفاده از متن ساده و روان است! اگر می خواهید در کمترین زمان نظر مخاطبان را به خود جلب کنید از متن هایی استفاده کنید که پیام شما را به سرعت انتقال دهند و از حاشیه و گزاف گویی بپرهیزید! غالبا متن ابزارهای تبلیغاتی همچون فلایر و تراکت باید خوانا، ساده و در عین حال کوتاه باشد تا روی مخاطب تاثیرگذار باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

چاپ تامپو چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت چاپ با تغییرات چشمگیری روبرو شده است و هرقدر که به جلو می رویم با انواع روش های چاپ روبرو می شویم که هریک از آنها کاربرد ویژه ای دارند! در واقع برای چاپ روی هریک از اجسام از یک نوع چاپ استفاده می شود. جالب است بدانید: صنعت چاپ از آن دسته صنایعی است که میزان رشد و پیشرفت آن، ارتباط مستقیمی با پیشرفت فرهنگ و دانش یک جامعه دارد و هرقدر که پیشرفت علم و دانش در جامعه بیشتر شود، این صنعت هم تغییرات بزرگی خواهد داشت و به همین دلیل هم هست که امروزه سرعت تغییرات در چاپ بروز شده است و با انواع روش های چاپ و متدهای جدید روبرو هستیم. حال ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفید و مختصری را در رابطه با چاپ، چاپ تامپو و کاربرد آن به شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چاپخانه

چاپ چیست؟

در واقع چاپ به فرایندی گفته می شود که مطالبی از قبیل: متن، تصاویر و طرح بر روی حامل چاپ، تکثیر می شود. صنعت چاپ از قدیم تا به امروز تحولات عظیمی را به خود دیده است و امروزه انقدر گسترش یافته که در هر چاپخانه ای با انواع دستگاهها و ماشین آلات مجهز و کامپیوتری روبرو خواهید شد.

انواع چاپ!

چاپ در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد که می توان آن را در دسته های : چاپ گود، چاپ برجسته، چاپ سیلک اسکرین، چاپ غیر تماسی و چاپ افست تقسیم بندی کرد. هر یک از این چاپ ها برای موارد مشخصی به کار می روند و کاربرد متفاوتی دارند. همچنین قیمت و تیراژ هم در این چاپ ها از هم متفاوت می باشد.

چاپ تامپو چیست؟

چاپ تامپو در گروه چاپ گود قرار می گیرد که امروزه به صورت گسترده ای از آن استفاده می کنند. چاپ گود هم به دو صورت دستی و مکانیکی اجرا می شود. در واقع با استفاده از چاپ تامپو می توان عمل چاپ را بر روی مواد مختلف و متنوع انجام داد، منتها بایستی جنس و نوع کار را هم بررسی نمود. یکی از ویژگی های بارز چاپ تامپو اینست که می توان از این نوع چاپ برای انواع سطوح منحنی شکل، هموار، صاف و کره ای استفاده کرد و به گونه ای است که بر روی سطح نقش می بندد، در واقع چاپ تامپو برجستگی ندارد و عملکرد نهایی آن، لاستیکی سیلیکونی است.

مزایای استفاده از چاپ تامپو

چاپ تامپو بسیار ارزان قیمت و کم هزینه است و برای چاپ انواع هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این نوع چاپ اینست که به دلیل برخورداری از دستگاههای نیمه اتوماتیک، برای بسیاری از کارها، چاپ در تیراژ پایین هم انجام می شود که برای بسیاری از مشتریان به صرفه خواهد بود. چاپ تامپو بسیار منحصر به فرد است و بر روی سطح کار نقش می بندد و جلوه بسیار خوبی خواهد داشت. به عنوان مثال یکی از کاربردهای رایج چاپ تامپو، چاپ بر روی خودکار و یا لیوان تبلیغاتی است که این روزها به صورت زیاد از آن استفاده می شود.

چاپ تامپو چگونه انجام می شود؟

چاپ تامپو مراحل آماده سازی فوق العاده راحتی دارد و یکی از چاپ های پرمخاطب شناخته شده است. نحوه کار چاپ تامپو هم به اینصورت است که ابتدا کلیشه با توجه به طرح یا سفارش مشتری ساخته می شود و بعد از آن، بر روی دستگاه نصب می شود. زمانیکه کلیشه بر روی دستگاه نصب شد، در رنگ فرو رفته و بعد آن به وسیله یک تیغه رنگ های اضافی آن گرفته می شود. عملگر سیلیکونی که طرح مورد نظر بر روی آن است، از بالا بر روی کلیشه می نشیند و رنگ و طرح روی آن نقش می بندد و در نهایت مراحل چاپ به اتمام می رسد.

چاپ تامپو در چه مواردی کاربرد دارد؟

از چاپ تامپو در بسیاری از موارد استفاده می کنند. خصوصا در زمینه هدایای تبلیغاتی از جمله: چاپ لیوان های تبلیغاتی، خط کش، خودکار تبلیغاتی، جا دستمال کاغذی و ساعت که در گروه هدایای تبلیغاتی پرفروش هستند. البته گاهی اوقات به سفارش مشتری هم بستگی دارد، چرا که هزینه، معیار مهمی در زمینه سفارش کارهای چاپی می باشد و برای یک مشتری که می خواهد هزینه چاپی ارزانی داشته باشد، چاپ تامپو یک گزینه ایده آل است و می تواند چنین چاپی را به چاپخانه پیشنهاد دهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر

چگونه نمودار فروش خود را افزایش دهیم؟

شاید برایتان جالب باشد بخواهید راه و روش برندهای بزرگی که امروزه مشهور و قدرتمند شده اند را بدانید! استراتژی آنها در کسب و کار، تبلیغات است و به خوبی می دانند که تبلیغات می تواند آنها را به هدفشان برساند و فروش بالاتر و در نهایت موفقیت را به آنها هدیه دهد. یکی از المان های مهم در تبلیغات، روانشناسی تبلیغات است، روانشناسی تبلیغات معتقد است اگر بتوانید به مشتریان احساس خوبی را منتقل کنید و تصویری خاص از خود در ذهن آنها ایجاد کنید، می توانید موفق شوید. از این رو تکنیک هایی برای فروش بالاتر وجود دارد که با داشتن و اجرای آنها می توانید به هدف برسید. برای اینکه با این تکنیک ها آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چاپ کاتالوگ

بازار هدف را شناسایی کنید!

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ می خواهید چه نوع مشتریانی را به سمت کسب و کارتان بکشانید و آیا یک برنامه تبلیغاتی منسجمی را طراحی کرده اید!؟ این سوالات می تواند تقریبا نیمی از راه را برایتان روشن کند. هنگامیکه بازار هدفتان را بشناسید و بتوانید برای مشتریان کسب و کارتان، یک تبلیغ موثر انتخاب نمایید می توانید آنها را جذب کنید و به فروش بالاتر برسید.

چقدر می خواهید هزینه کنید!؟

تبلیغات به هزینه نیاز دارد تا بتواند مثمر ثمر باشد، روی مشتریان تمرکز کند و بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد. تبلیغات هرقدر بزرگتر و جذابتر باشد مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کارتان می کشاند و می تواند شما را به فروش بالاتر در کسب و کار بکشاند. تصور کنید قصد طراحی و چاپ کاتالوگ دارید و می خواهید مشتریانی که به فروشگاه شما می ایند بتوانند به راحتی از محصولات شما خریداری کنند. از این رو بایستی طراح حرفه ای را انتخاب کنید و چاپ کاتالوگ را در بهترین چاپخانه انجام دهید تا کیفیت بالایی داشته و مشتری پسند باشد. هزینه در تبلیغات عنصر مهمی است و باید به آن توجه داشته باشید. اگر می خواهید تبلیغات موثری داشته باشید، خصاصت را به کنار بگذارید و هزینه کنید تا نتایج مثبتی بگیرید.

رسانه های متنوعی را در تبلیغات انتخاب کنید!

یادتان باشد تمام تخم مرغ هایتان را در یک سبد قرار ندهید! برای تبلیغات هم تمام پول هایتان را برای یک روش تبلیغاتی نگذارید، بلکه می توانید بر اساس بودجه ای که دارید رسانه های متنوعی را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر چاپ بروشور را انتخاب کرده اید، می توانید از یک تبلیغ تلویزیونی هم استفاده کنید. رسانه های متنوعی در تبلیغات وجود دارد که می تواند برایتان مثمر ثمر باشد.

جذابیت برای همه غیر ممکن است!

یکی از اشتباهاتی که اکثر کارفرماها در تبلیغات مرتکب می شوند اینست که می خواهند برای همه جذاب باشند! دسترسی به تمام بازارها امکانپذیر نیست، این کار می‌تواند برای کسب‌و‌کارهای کوچکی که نمی‌توانند همزمان در چند بازار فعالیت کنند، به فاجعه منتهی شود. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین‌های خود را به مخاطبان‌تان ارائه دهید. از این رو سعی کنید صرفا بر روی بازار هدف خودتان متمرکز باشید تا موفقتر عمل کنید.

تبلیغات خود را نظارت کنید!

هریک از روش های تبلیغاتی که انتخاب می کنید بر روی آن نظارت داشته باشید! اگر تبلیغات چاپی را انتخاب کرده اید و می خواهید از ابزارهایی همچون: چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ پوستر و یا چاپ تراکت استفاده کنید، روی آنها مداومت داشته باشید. اینکار مزیت های فراوانی دارد. می توانید با اجرای چند تبلیغ، بهترین و موثرترین آنها را انتخاب کنید و روی آنها تمرکز نمایید. ولی بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار، به خود زحمت انجام آن را نمی‌دهند. دانستن اینکه مؤثرترین عناصرِ آگهی‌های تبلیغاتی شما، کدام عناصر هستند و کدام رسانه‌ها، سودآورترین فرصت‌های تبلیغاتی را برای شرکت شما فراهم می‌کنند، بسیار سودمند است. از این رو توصیه می شود به ابزارهای تبلیغاتی که انتخاب میکنید توجه کنید و آنها را ارزیابی نمایید.

نتیجه گیری

تبلیغات موثر باعث می شود بتوانید به راحتی مشتریان خودتان را جذب کنید و هنگامیکه مشتری جذب شد می توانید روی نمودار فروشتان حساب ویژه ای باز کنید. انتخاب شیوه تبلیغاتی درست به این منظور است که شما بهترین راه را برای انتقال پیام تبلیغاتی خود به مشتری انتخاب کنید تا علاوه بر ترغیب آنها بتوانید به هدف خودتان هم برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
چاپخانه نقش هنر